آقا سامیارآقا سامیار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آقـــا ســـــامـیــــــار

کوهنورد کوچک

1391/5/26 13:45
نویسنده : مامان
623 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خیلی هوا گرم شده ما هم تصمیم گرفتیم هم برای زیارت و هم سیاحت به ارتفاعات زیبای البرز بریم البته قبلا از بدنیا اومدن پسرم چند باری رفتیم این دفعه اولین باری بود که با پسرم کوهنوردی می کردیم. پسرم تو ٥ ماهگی کوهنوردی شده واسه خودش

باباش که کوله سنگینی به پشتش بود نمی تونست سامیارو بغل کنه گاهی بغل من بود گاهی مامان جونش. خیلی سخت بود هر موقع که کولش می کردیم گریه می کرد دوست داشت همه جارو ببینه .... فسقل

خلاصه به هر مشقتی رسیدم به بالای کوه جای بسیار زیبا و خنکی بود .

 

اینجا هم تو بغل باباجون دارم از هوای خوب لذت می برم

اینجا هم بغل عمو مسعود

اینجا هم سوار اسب شدی اولش ترسیدی بعدش دیگه خوشت اومده بود

اولین باری که آب چشمه خوردی

باباجونت هم بغلت کرد

بعد از زیارت تو خوابیدی

اینم منظره قشنگ اونجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نسترن
28 مرداد 91 22:03
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام جيگر خاله
الهي قربونت برم تو چقدر بزرگ شدي مردي شدي واسه خودت
مامانش حسابي براش اسفند دوود كن
ماشالله ماشالله
اوينا سلام ميرسونه

سلام خاله نسترن بی معرفت.
من بزرگ شدم هنوز تو نیومدی پیشم
آوینا جونو ببوس
عمه مرضیه
28 مرداد 91 23:04
عکساتو ک از اول نگاه میکنم میبینم چقدر اقاااااااااااااا شدیییییییییی...کلی ذوق کردم. خوش ب حالت کلی بهت خوشگذشت ما ک مردیم از گرمااااااااااا..انشاالله همیشه در گردش عقشم..بوووووووووووووس


مرسی عمه جون ایشالله با هم بریم